FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, June 10, 2010

Setelah sekian lama aku tak mengupdate..kini aku kembali dengan penuh tenaga setelah makan biskut tiger..=)

Ya ampun…sudah berapa lama aku tak update blog aku kan? Dolu-dolu update pon nak update entry X-file and entry lawak-lawak gitu.. Yela..saje update entry sebegitu so that tak lah ade yang kata blog aku ni membosankan walaupon hakikatnya memang bosan pon..hehe.. Bukan apa sangat busy sejak akhir-akhir ini seperti busy mengalahkan presiden Zimbabwe sana..

Ye kawan-kawan..saya sudah jadik wanita bekerjaya sekarang..Kenapa?? nggak mau percaya?? Yang penting bukan jadik bibik ye.. Aku start praktikal 1 Jun hari tu..Perasaan?? seronok..gembira..takot..malas..berdebar serupa nak pecah seluruh organ dalaman aku..hehe.. Sume nye dah siap di adun menjadik satu acuan yang dinamakan “MENGADA-NGADA”..hehe yela memang mengada-ngada pon.. Dulu sibuk kat U mak soh blaja asyik pikir bila nak start kerja.. sekarang dah kerje..ha hambik kau.. Tido aku terganggu…=( Al-maklumlah sebelom kerja selagi matahari tak tegak atas kepala tak mau bangun.. Lepas da kerja..before subuh dah kena bangun..(cheh..tipu je..propaganda semata-mata)..haha..

Alhamdulillah, setelah 2 minggu stat kerja..semuanya seronok..Kakak-kakak kat situ sume baik-baik belaka… Bukan la jenis kaki buli ke..Bos pulak memang tak banyak cakap & baik..hehe..(AYAT INI BUKAN AYAT MENGAMPU YE)..manelah tau kalau-kalau bos aku ke kakak-kakak kat situ ke terbaca statement aku nih..hehe

Cuma yang tak sedapnye..semalam ntah angin putting beliung dari arah mane dtg wat magic kat aku..huhu.. Kenapa?? Tetiba handphone aku hilang..ha kan magic tuh namenye.. Mula-mula aku ingat tertinggal kat umah..Tapi sangat mustahil sebab before kuar umah ada message masok n pastu aku masokkan semula dalam beg..Okeyh nak sedapkan ati aku pon call la mak aku sesampainye di office..”Takde pon hp ko..Mak dah carik dah..” gitulah statement dr mak aku..Aku try pulak call hp aku tuh..”This is the voice mail box for the number XXXXXXXX..please leave ur message after “beep” ni pulak statement dari akak cun yang suaranye ngalahkan M.Daud Kilau..hehe

Pastu aku call ayah aku pulak..Kot-kot tertinggal dalam van ke..Takde jugak..Kesimpulannye semalam aku bekerja dengan mood yang sudah mencapai tahap maksima paling negatif..hehe
Jadik..kesimpulannye..hp aku dah disorok kan oleh orang bunian kot…haha..

Wat eva la kan..aku pon malas nak pikir..Cuma tak beshnye sebab aku sayang number tuh…takpelah..redha je la..salah aku jugak..careless…. So, setakat ni je la dulu..ade mase aku update lagi..=)

p/s: puas dah aku cuba nak masok student portal Uitm ni..kunun-kunun result dah kuar..cheh wat citer tipu la tu..Tipah tertipu..=(




sape buleh teka..awek cun kat atas ni keje ape.?? hehe..=)


No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment