FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Monday, May 10, 2010

Akhirnya...penantian itu satu penyeksaan...tapi pengakhiran itu menggembirakan..=)

Finally, after 3 minggu struggle and berjuang bermati-matian,, barulah rasa yang teramat kepuasan kehatian sekarang..(erk??bahasa apekah ini??) wat eva la.. yang penting aku rasa gembira tak terkata dah hari ni sebab sekarang sudah berada di JB..yeah.. agak sedih nak meninggalkan UiTM terchenta tuh.. Sebab pasni..after 7 bulan baru dtg semula sebab perjuanganku belom selesai bak kata Chedet...hehe..

Paper hari tu?? hurm no comment la.. First paper,, not bad..semua spot yang diagak-agak kan masok memang betol-betol masok.. Second paper,, memang buleh wat aku sakit jantung + darah tinggi.. Aku cuma harap lulus je skang..jangan la failed..azab nak repeat tuh..seyez memang subjek tu aku malas nak study sebab da kepenatan nak menghafal banyak sgt tok first paper... Third paper,, sebab ade gap 5 hari,, jadik buleh study dengan kadar speed 10 km/j..hehe Forth paper,, ye aku tatau nak cakap ape kat paper ni..Mostly sume cakap tak caye camtu sekali putar belit soklan..wat eva aku malas nak pikir and last paper memang ade kehampehan sket wpon aku kuar 1/2 jam awal dar exam hall sebab otak aku da sibuk nak balik and dah tatau nak goreng ape lagik..redha je la kan..

Jadik pokoknya barang yg lepas jangan dikenang lagik..pasrah je la dan tunggu result yang menggempakkan..hehe.. sekarang boleh berpoya-poya di JB dengan gembira.. yabedabeduuuu.... Ade 3 minggu je lagik untok aku berpoya-poya and after that kene get ready untuk jadik wanita bekerjaya pulak..hehe




2 comments:

  1. tu lah. barang yg lepas jgn di kenang. hehe. kalo ade rezeki, insyaAllah. doakan sy jugak. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..btol2...
    sy doakan kejayaan awak jugak..=)

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment