FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Tuesday, May 11, 2010

11 May 2010

Letih yang teramat sangat hari ni.. eh bukan hari ni je.. sejak aku sampai rumahku syurgaku ni.. mane taknye nak kena kemas barang yang belambak-lambak cam orang nak pindah kat kutub utara je lagaknya..  Hari Isnin hari tu kemas sikit-sikit je.. sebab busy menghabiskan masa dengan membuta..hehe.. Hari Selasa pon kemas lagik sikit sebab mood nak kemas takde lagik.. Sebenarnye aku tunggu barang yang aku pos hari tu dari Shah Alam.. orang yang pos ni dah sampai tapi barang2 tak sampai2 lagik.. ish lambat sunggoh perkhidmatannye..hehe.. so tadi bile tengok je van ***** depan umah aku dengan gumbiranye aku menjerit.."yeah barang aku da sampai!!" lagak jerit ngalahkan orang menang hadiah cabutan bertuah yang dihantar teros ke rumah je kan..hehe

So, hari ni hari kemas bermati-matian.. Dari satu almari ke satu almari.. dari satu kotak ke satu kotak.. baru la aku perasan.. mak ai... banyak jugak baju aku..mak aku pon ape lagik.. bising la tengok barang aku yang da macam gunung kinabalu tuh.. aku cuma dapat sengih and wat muke toya je..=)

Finally, dah siap kemas sepenuhnya.. Lepas ni nampaknye kene keluarkan sume barang-barang tu and nak kene berhijrah semula ke Shah Alam.. Takpela.. for 5 months only... 

Sekarang tengah fikir2 nak buat ape je pasni.. memandangkan hari tu ada beli sepasang kain jadik lepas ni aku nak main jahit-jahit baju pulak..hehe.. tapi baru sipa menggunting berkat tunjuk ajar mak aku yang setia mengajar anaknye yang sepatah haram tatau bab-bab menggunting ni.. Yelah karang salah gunting habisla baju aku..membazir je beli..Doakan la baju aku tu menjadi seperti apa yang aku hajatkan okey..hehe

So,, dat's all for tonite..see u nex time.. ('',)

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment