FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Friday, April 16, 2010

Planning for the killer week...

Finally, last test for today & for dis semester although my lecturer juz mentioned bout the test yesterday morning.. Wow!! kelam kabut sumenye study..Ni la padah yg harus diterima bila Sir tengah ngajar kat depan ade yg tgh memproses taik mate, ade yg merenung masa depan sampai ke bulan bintang,, ade yg buat hal sendiri.. Aku?? walaupon aku dok paling depan sekali time klas Sir ni and mata aku tak penah terpejam,, tapi,, kepala aku still berputar 361 darjah ke pelusuk mane dah.. Jawabnye test tadi pon guna ilmu di dada yg confirm-confirm memusnahkan impian aku nak score A..

After jawab test, baru la rase menyesal nape tak study betol2 dalam klas.. Cheh,, bak kate Karam SingWalia,, sesal sudah tak berguna lagik.. Lagi la exam dah dekat ni...Jadik,, aku wat pendekatan baru sempena nak menyambut minggu-minggu yang banyak pancaroba ni.. benda ni every sem mmg aku akan wat..walaupon confirm tak 100% aku follow...I juz can keep planning what to do, but ALLAH menentukan sumenye..=)





taraa... Ni la dia benda yang aku dok wat dari malam tadi sementara tunggu game Arsenal..padahal dpt tengok sekejap je sbb Wimax wat hal plak pas tu..tapi bgos jugak..kalo tak, cik Sarah confirm tak buleh terima kekalahan fav team dia tuh..huhu.. terpaksa aku call abg kesayangan nak tanya result terkini bg memuaskan hati dia..huhu

okeyh berbalik pada jadual di atas, this is what I'm going to do for the whole examination week.. yup planning is important.. whether I'll follow it or not,, tu kira belakang crita la ye..Sbb aku ni jenis cepat busan..kalau aku study satu benda n pastu da rase busan aku akan tros close dat book n p wat benda-benda yang 'laghaa".. sangat tak baik untok kesihatan..haha..jadik better wat planner so that aku akan jadik lebih berdisiplin sket time study..hehe..

Actually, aku baru je sampai kolej ni..tadi after test tros p makan-makan 1 klas n bermaaf-maafan sbb after dis masing2 nak g praktikal dah...=( sedih..sbb part 8 nanti blom tentu same klas lagik..

so wan to stop now n need to packing my barang2 yang berlonggok tu sbb esok mau balik JB..yabedabedu....v(^-^)




No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment