FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Monday, April 12, 2010

Tak tau la nak describe hari gembira ke sedih ke...

Alhamdulillah...satu persatu kerja aku dah siap..Takde lagik homework penting yang harus disegerakan except wat notes-notes & mind map memandangkan nex week dah start final exam..Owh..it's a nightmare..tak sangka tup tap tup tap dah nak habes sem 6..Normal lah kan..what we begin will comes to the end.. aku tau member-member laen yang da nak habes pon exam..tapi aku br nak start..hehe..

Today, the last presentation is over..Walaupon presentation before this tak menyerlah sangat jadik group aku wat yang terbaik dis week dengan harapan dapt topup balik segala mark yang kureng tuh..hehe..
Puas hati dengan presentation ari ni even though mula2 tadi ade la technical error ng video2 yg disediakan..



my group team..*Asmadi, Wanie, Cik Yan, Dayah*....=)



muke yang terserlah puas sebab dah habis presentation..yeay..=)

By the way, aku g kelas kol 4 td and sangat-sangat terkejut sebab classmate aku (1 group), rumah sewa diorang dirompak. sekali 6 laptop hilang ngan broadband sekali.. Ish..durjana sunggoh penyangak tuh.. ko ni dah takde keje laen ke nak wat selaen merompak umah orang..umah student plak tu..pelik btol..rompak siang2 hari..jiran2 kat situ tak nampak ke?? Aku kaget jugak la..sebabnye waktu aku shooting drama Jepun yang jadik "perompak" tuh..aku gunakan umah diorang..silap2 ade kang diorang cakap aku pulak perompak tuh..huhu..Sabar ye kawan2 ku sume,,aku paham bile laptop hilang ni..macam nak putus nyawa di buatnya..tapi doakan la perompak "bodoh" tu dapat balasannye...


2 comments:

  1. owh....cik yan la yg mencuri tu ye...hehe gurau jek. takpe2 kitorang redha je...dah takde rezeki kan. nak wat camne...

    ~teha~

    ReplyDelete
  2. erm btol2..teha..
    sabar & redha kay..jgn pikir sgt..
    da nak exam ni...

    kalo dpt tangkap perompak durjana tuh meh kite smackdown dia ramai2...

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment