FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, April 07, 2010

AMARAN DARI CIK YAN..JANGAN baca entry ni tau..

Salam 2 all my readers..memang da lame aku tak mengupdate blog aku ni..kesian blog aku nih..sekarang ni nak pandang blog ni sebelah mata pon susah..hish...kasihan kamu,, blog...Busy yang memanjang sangat-sangat ibarat perdana menteri uzbekistan sana.. sibuk mahu meneliti setiap aduan rakyat..(poyos...) Mestilah aku sibuk dengan urusan2 terakhir ku di hujung sem ni sampai nafas aku dah dekat2 hujung tanduk gajah.. (erk?? gajah ada tanduk kah??) Takpe cik yan ko bersabar untuk bape minggu je lagi.. And after dis, ko boleh jerit puas2 sampai putus anak tekak ko pon takpe..

Sem depan aku dah start praktikal for the period of 6 months..Buleh la belagak cam wanita bekerjaya sekejap eventhough aku rase keje aku time tuh mengkin jadik tea lady yang bertauliah sket or minah tukang photostat..Sebab ape?? keje kat audit firm maa.. After June normally keje pon tak banyak sangat..Sure aku busan g praktikal.. Tapi kalo best pon, aku terfikir jugak mungkinkah aku akan kembali ke sem 8 dgn semangat yg berkobar-kobar or dah rase seronok keje & say gudbye tros?? Gile..nak kene pelangkung free-free je ngan bapak aku nanti..

Sekarang aku btol2 dalam dilema..Aku kena bawak balik barang aku sket2 memandangkan sem depan aku dok JB je..jadik pikiran gua bingung seh..Niat di hati nak balik Jumaat ni je.. tapi sebab aku nak bawak balik laptop tros ke umah,, presentation & movie Jepun aku blom siap sepenuhnya..Nak balik Jumaat depan, tapi risiko yang tinggi cam Gunung Kinabalu sana.. If aku balik,, memang tempah nahas.. paper aku start 21/4 n dimulakan dgn subjek yg menghafal sepenuhnya.. eehhh,,, otak aku da masok angin nak menghafal ni..=(

Jadik aku kene buat the best decision either nak balik dis week or nex week.. (takyah balik tros la..waaa tak nak la..Matila aku kalo tak balik umah dulu..=(..cheh memang poyo gile)..

Sebelum wat apa2 decision aku mau makan McD dulu..mungkin boleh bagi sumber ilham ad inspirasi untok aku ke..Nak join?? sila beli sendiri kay...=p


No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment