FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Tuesday, March 16, 2010

Gajet seks dijual secara terbuka

Setelah memberi semut ku makan, skang aku dah tau entry ape yg aku mau update.. Aku mau wat sharing moment pasal 1 article yg aku br je baca..(tak cukup kat kelas FAR kt sini pon mau wat sharing moment jugak)..semalam waktu aku kat LAB Computer, aku bukak la Kosmo Online..sesaje cari hot news yang tengah meledak naik kt Malaysia ni.. maklumlah aku ni kekadang cam katak bawak tempurung jugak.. paper free je baru aku bace..ngee...=)

Aku terpandanglah entry yang semegah habes ni..bunyi keywords lebey kurang camni la.. "Gajet seks dijual".. aku mula-mula bingai habes tak tau pape.. pe benda pulak la gajet-gajet seks ni..aku tengok gamba yg diattachkan..





Confirm nengok gambo pon aku tatau pe benda la motif gambo ni..(budak yg bingai kuasa lapan).

Pastu tadi mamber aku beli kosmo hari ni punya..aku nampak gambar-gambar ni lagik kat page depan..
Barulah aku paham..rupa-rupanya kedai ni jual benda tuu.. ala benda-benda tula..takkan nak kene terangkan jugak..

Aisehmen lu brader.. takde benda len ke kat dunia ni yang ko nak jual.. nak jugak jual benda tuh..Untung juta-juta ke bila jual benda tuh?? Bila aku tengok tadi.. kedai-kedai ni wujud kat shopping mall yg memang la amat terkemuka superb muperb nya kat KL..yang aku ingat kat Sungei Wang ng Sunway Pyramid.. Ini Malaysia la wei..benda-benda macam ni kan isu sensitif.. pastu lagik mau bikin hot.. tak elok la kalo ade budak-budak sekolah lalu ke..

Yg heran bin ajaibnya camane la premis kedai tuh boleh lulus dapat license..sebabnye diorang ingat kedai tuh jual souvenier.. haha..buta pe mate takleh nak cam yang mane souvenier yang mane bukan.. Kalo mau tau cerita selanjutnya..meh klik kat sini.. aku malas mau ulas panjang lebar sebab aku mau mandi.. mandi lagik bagus..

2 comments:

  1. pernah masuk sekali dekat times square..hehe..


    http://belogbagus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. baru bukak ke??
    before dis cam tak penah nampak pon..

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment