FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, March 18, 2010

Entry campur aduk macam rojak..

Uh letihnya..lepas balik kelas pukul 4 semalam tros pegi berjalan-jalan makan angin..sampai kembung perot di buatnya.. Tapi bukan kembung sebab angin laa.. sebab KFC..haha..Semalam aku, Marina (rumet sejatiku), Sarah & Ela pegi jalan-jalan kat 1 tempat yang kami panggil 3 serangkai..sebab kat situ ade Kompleks PKNS, Plaza Alam Sentral & SACC Mall.. Jadik leceh nak menyebut tiga-tiga sekali maka dipendekan menjadi..

Kompleks PKNS+ Plaza Alam Sentral + SACC Mall = Tiga Serangkai..=)


Semalam nak teman Sarah beli kasut sebab Isnin ni kitorang ade interview..Jadinya nak la pakai kasut yang proper seket sebab kasut yang sedia ada sekarang ala-ala rupa selipar jamban je..(bukan selipar Sarah tapi selipar aku..hehe)..Dalam dok belek-belek nak cari kasut si Sarah ni tetiba la plak aku ter'influence' kat 1 kasut ni.. aisehmen..macam tau-tau je 2 kasut aku dah jahanam arituh..Jangan pelik la kalo dak-dak UiTM Shah Alam ni keje beli kasut je..sebab kasut kami memang cepat 'dahaga' dek bukit-bukit tonggek yang ade dalam UiTM nih..

Jadik kesimpulannya dengan mudahnya duit aku terbang melayang-layang lagik..=( duit aku.. Kalo la aku ni cop duit kan bagus.. Hari-hari aku cop duit n p sedekah orang-orang kat luar sana.."makcik nak ape??amikla makcik...saye belanja..saye baru pas cop duit tadi" wah alangkah baguihnye kalo aku leh cakap camtu..huhu.. Kalo doraemon tu wujud dah lame aku soh dia bawak aku p zaman ayah aku muda mudi dulu.. sebab ayah aku cakap barang dulu murah-murah.. RM 10 tu macam RM100.. skang ni.. RM100 tu cam seposen je aku rase..



Anda mau duit dengan free-free je?? Sila search di laman web berikut

Hari ni tersangatlah letih..walaupon ade 1 klas je lunch hour tadi..tapi mood tak berapa nak baik this week.. susah kan hidop ni bila nak jaga kepentingan ramai orang..tapi perasaan sendiri?? ade orang amik tau?? dengan selamba unta nye leh cakap "ade aku kesah??".. aku pon tak kesah ape ko nak wat la.. Tapi ingat la..dunia ni bukan ko yang punya... Jangan asyik tau nak pentingkan diri sendiri..atau dalam bahasa omputihnye.."SELFISH".. dah la malas nak comment panjang-panjang..kang ader yg terasa ati padahal aku tak tujukan statement ni tok sesape pon.. jadiknya.."lu pikirla sendiri"..

rilex la bro..lu jangan tension-tension okeh..jom ikot aku p panjat pokok durian jap lagik..pastu kite gantung tin kosong kat tiang letrik pulak..


p/s : tak sabar nak tunggu my sis datang sini ari Ahad ni..tapi my mum tak dapat ikot plak sebab dak kecik kat umah sorang tuh nak sekolah..hekeleh time aku sekolah dulu lagik kene tinggal sorang2.hidop je..tula anak bongsu..ngade je lebeh..(muke tak puas ati ng adek sendri.haha=)..oh my sis ade perbicaraan kes kt court..dia jadik saksi..if aku leh masok menyibok skali aku pon nak pegi hari Rabu/Khamis..ponteng 1 klas..hehe.. nanti aku citer di entry yg len kay pasal kes tuh..tu pon kalo nak tau..=)

1 comment:

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment