FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Tuesday, March 16, 2010

Teka teki teka tekuk..ular mati dalam...(sila sambung ayat seterusnya)

Kejap pandang kanan,, pastu pandang depan.. Kejap pandang kiri, pastu pandang depan balik, Kejap pandang atas,, pastu pandang depan jugak.. Kejap pandang bawah,, masih lagik aku pandang ke depan..




Soalannya..



apakah yang aku tengah wat??? hehe.. Anda diberi masa 10 saat untuk menjawab..Jika jawapan anda betol,, anda buleh la menikmati makan malam bersama saya menerusi webcam.. cepat..10 saat je..

10
.
.
9
.
.
8
.
.
7
.
.
6
.
.
5
.
.
4.
.
.
3.
.
.
2.
.
.
1...

teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet..habis mase..korang tak dapat jawab kan?? hahaha..



Jawapannya : jeng..jeng..jeng..(bunyi drum sket.)
*
*
*
*
*
*
*
*
bagi suspen sket
*
*
*
*
*
*
*
*


cik yan tengah cuba nak carik idea,, entry ape yang mahu di update petang ni laa.. Otak aku ni dah masok angin banyak sangat..lemau tak terkate dah.. ni wajib p servis otak dulu sebab 1 habuk kuman pon aku dah takleh nak berpikir...Haiseh..=(.. Nak study? lagiklah.. memang betol la..aku kene kuarkan otak aku ni dulu pastu g cuci ng clorox rendam sket ng dynamo pastu last sekali kasik downy biar bagi wangi sket..Ader yg mahu bagi servis percuma pada aku??

1 comment:

  1. kalo pakai clorox ngn downy sje xckup saudari...
    kene pakai axion, ajax fabuluso, glade, cologne dll..

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment