FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, January 24, 2010

Takziah..Al-Fatihah

Hari Jumaat..tepat kol 7.07 malam..aku dpt msg dari kakak aku..

Katenye..Sultan Johor mangkat..

Sultan Iskandar

"innalillahi wainna ilahi rajiun"

memang aku terkejut dga berita tuh.. manekan tak aku pon xpenah tau Tuanku sakit..ish3.. trok tol jd rakyat Johor nie.. walau apepon.. aku sebagai rakyat Johor rase sedih gak la bile dga berita camni.. aku slalu tau dengar orang kate Tuanku tu baik..selalu mementingkat rakyat Johor..mesra rakyat la senang cite.. Jadi takziah diucapkan di atas kemangkatan Sultan Iskandar & semoga roh Tuanku dicucuri rahmat & ditemptkan di kalangan orang-orang yg soleh.. amin..

Al-Fatihah..
dan..
tempat Baginda telah digantikan ngan Sultan Ibrahim..
orang kate patah tumbuh hilang berganti..

p/s: walaupon aku dok Shah Alam tp aku skang tga berkabung gak ng memakai baju itam..=(

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment