FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, January 24, 2010

Modul owh modul..

entry di pagi ari nie..(padahal nak masok tengahari da..kantoi bangun lambat)..hahaha..
penat r semalam p modul..
blik smlm aku tdo ng lenanye..
kalo la bom meletop sbelah aku pon.. lom tentu ak bangun..ish3.
.mati sunggih tdo..huhu..

 aku da janji kn nk update kes aku p modul smlam..
guess what??
perception aku semalam2 tuh..
WAS TOTALLY "WRONG"

 fisrt skali biar cheq nak trangkan modul tuh apa..

 actually it was a preparation for us after our graduation for looking a job.. so..xderla..bile mencari-cari keje tuh..otak kosong cam boleh isis ng kapas.. at least ader sket knowledge yg kite leh guna tok kenal environment kite kt luaq sane bile kite da keje.. yelaa.. manusia nie ade mcm2 ragam..cerewet la..itu x kene..ini x kene...tp ader gak yg xkesa pape jnji keje jalan.. bgus ader bosh cm2..huhu

cuma..nak habaqnye..(awat aku asyik ckp utara nie) huhu..
modul nie letiq sungguh noh..
 mau x nyer..dari 8pg sampai 6.30 petang.. mau xtercbut urat sendi segala ni...
bab2 ader LDK mmg besh r.. fasi2 sume sportng2 belaka.. tp bab nk dga ceramah.. adohai.. sampai ttdo aku.. port baek aku pilih.. ako dok blkang skali..hahaha.. sah2 r..masok telinga kanan kuar telinga kiri.. sepatah ape pon aku x dga.huhu..

pepon .. dis is not our last modul.. (hoho..ader lagi ke).. azab wei nk hbskan modul nie.. mmg enjoy nk p.. tp pk2 skang la tga byk assignment segala tuh nk kne wat.. mau xcukop maser..

n ape yg jadi.. semalam aku tdo tersangatla awalnye.. n pagi nie (2pon da nk masok tengahari) baru aku bagon.. hehehe.. tp nasihat aku... if korang ader chance nk p modul ke..kursus ke..seminar ke.. pegila ..xrugi pon.. coz byak bnda yg kita akan dpt nnti... xcaye..tunggu time kite nk keje nnti.. hehe. k. see ya..

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment