FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, January 20, 2010

Atiku gumbira..

Finally, aku da dpt laptop kesayangan ku ini.. 2 hari lepas bawak p format..coz ade problem sket.. aku rase mcm da jadi pusat penternakan virus kt laptop tuh.. haha.. so skang da upgrade jd Windows 7.. besh2.. function dia pon besh.. lebeh kurang cm windows Vista gak tp laju cm Windows XP..huhu.. a good combination..hehe.. nie la baru namenye memenuhi kehendak pelanggan coz aku nengok pon Vista berat semacam..menyusahkan laptop aku je nanti.. haha.. Pas format nie terase cm laju je..xder r aku nk tunggu bertahun2 kalo nk guna sesatu application tuh.. da r skang tga byk assignment nk guna laptop nie..ni 2nd time ak bawak laptop aku ni p format n beshnyer siap dpt warranty 3 hari lg.. husyoo.. ok la tuh kan dari x dpt warranty langsung..huhu..jom nengok sket graphic windows 7 nie.. hurm..cantek kn..lebey kurang cm Vista gak tp lebey menarik sket.. haa..yg 2 nie contoh theme yg ader..yg beshnye..korg boleh set wallpaper kt desktop nie tok bape lame yg korg suke..5 min ke..5 jam ke..nnti wallpaper dia akn bertuka2 ikot timing yg korag tetapkan tu..so pasni x la boring ng 1 picture je kn..hehe

Actually this is my 2nd laptop after the 1st one kene rembat ng mamat mane ntah.. sakitnyer ati aku.. hilang dlm area UiTM lagi..hish memalukan tol.. aku pon x tau nk ckp either tu student ke.. pekerja2 construction ke..cleaner ke.. tp yg penting menangis x berlagu aku time tuh.. tp memang salah aku pon p letak laptop tu dlm kete…bongok gile petala kesembilan kn aku ni.. da tuh mlm tu leh siap remove password lg..mmg bg chance kt penyangak tu enter masuk laptop aku free2 cenggitu je.. tp kecian kt member aku punya kete.. xpasal2 kete dia kene kopak.. sorry ye atin..=(

Nk dpt 2nd laptop nie pon payah nak mati..dah kene marah ng bapak aku br dpt..da la time hilang tu duit PT kene potong half.. adus…mase tuh ramai kengkawan aku yg offer nk pinjamkn duet diorg.. tp finally bapak aku hulur gak duet..huhu..cian ayah ku itu.. tp dpt bonus warning r.. “nie laptop terakhir..lepas ni kalo hilang xde lagi yg baru”.. hehe.. aku senyum je r.. bkn nye aku boleh predict ap nk jd kn.. len r kalo aku Doraemon ke boleh masok “terowong masa” dia tuh..hihi..

Erm da dpt laptop nie pe lagi..mesti la nak update blog kan.. aku rase cm addicted gile ng blog skang ni rather than all those kind of facebook r, Friendster r, myspace r, twitter r.. penat aku ng kejadah2 tue..tgok inbox, comment, notifications kalo rase nk reply br reply..kalo x mmg aku wat tatau je r.. kalo nak wat luahan perasaan pon aku rase better kt sini.. maybe nasib ku bek..x ramai y bace..haha.. pe daa..=p

Hurm geram sebab niat di ati ni kepingin sgt p tgk cite Jackie Chan, The Spy Next Door…tp tatau nk p bile.. asyik bzy ng program je ngalahkan anak PM Uzbekistan je..haha..huh arap2 r weekend nie dpt g..leh celebrate bufday membe aku skali..hehe..=)

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment