FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, January 20, 2010

Layan Lagu di Pagi Buta

Aiseh..arini lambat lak mate nie mengantok..1 benda yg jarang trjadi pade diri aku.. hahaha..kantoi.. nampak sgt sllu tdo awal kn.. BTW, xpe la.. esok pon ader 1 klas je..ptg plak tu..syoknye...=) erm baru nk tdo ttba dpt buzz dari YM.. yes..'"abang pokok" ku...huhu.. dia tga layan video AJL.. kes AIZAT menang r nie.. nak tau something... ramai member2 aku n member dia ckp muke diorang serupa.. yeke..??cuba nengok n judge sendiri.. haa..cuba tengok btoi2.. same ker?? aku pon tatau la..nak kate same cam x..nak kate tak, cam ader sket2.. argh..let it go.. yg penting..ojat adalah ojat n aizat adalah aizat...huhu..

jomlah layan lagu dari Aizat ni dulu...
semoga bergumbira..=)

Kau dan aku,
adalah satu
Tak kira apa
Segala rintihan aku,
engkau selalu ada

Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa

Chorus :
Mengejar mimpi,
yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

Semua tak terang di mataku ,
walau warnanya menyala
Ingin merasa namun aku takkan cuba
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa

Ohhhh...
Mengejar mimpi, yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti
Akhirnya nanti

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment