FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Saturday, January 15, 2011

Kalau Ana Rafali menang AJL, Cik Yan pulak menang contest. Terimalah ucapan sepatah 3 kata dari Cik Yan ni..=)

Assalamualaikum

Lama tinggalkan blog aku.
Kejap lagi penuh dengan sarang cicakman, kluang man, spiderman
dan semua 'man' yang sewaktu dengannya.




sekarang ni nak update kena tunggu weekend aja.
Kecewa jugak sebenarnya
tapi apa nak buat
Tu lah rentetan terakhir aku sebagai seorang pelajar final year

(Ayat, sungguh tak boleh bla. Rasa nak sepak muka sendiri aja!)




Eh, saya sudah menjadi budak senior tau!!
Tapi, pergi kelas masih tak gantung kad pelajar
Sebab konon-konon mahu berlagak budak junior
Al-maklumlah muka pun awet muda lagi
HAHAHAHAHA
(semakin tua semakin perasan dan gile ke'muda'an bukan KEMUDAHAN)


Serius kerja terlalu banyak sem ni
Belum pun habis bernafas dek tercungap-cungap mendaki bukit ibarat mendaki Gunung Everest
Dah ada 3 presentation menunggu




Tapi tak apa
Semua tu aku dah tak kesah
Sebab sekarang
Perasaan gembira sedang bermaharajalela
HEHEHE


Terima kasih cik iera
Sungguh terharu
Betul!!!

3 hari 3 malam saya menangis air mata kegembiraan
(Okey, tipu!!!)

Tapi memang aku gembira
Dapat duit, sapa tak gembira.
HEHEHE




Aku nak buat apa dengan duit ni ye???






beli ni untuk mak ayah aku boleh tak??




Atau beli ni untuk pergi kelas

(pergh,, tak tenteram hati aku kalau drive ni pergi kelas)




takpe,,
aku dah tau nak buat apa






Boleh guna buat tiket masuk pi genting higlands
YABEDABEDUUUUU







Kau orang nak join aku pi genting tak??

Jom jom aku belanja

Tapi guna duit kau orang lah

HEHEHEH




Babai!!!!


(T_______T)





6 comments:

  1. hehe keputusan yang bagus! :) hava good day!

    http://shutupstupidcupid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. alolo
    congrats gituuuwww
    nak ikot gak pegi genting
    ^_^

    ReplyDelete
  3. mudah-mudahan tercapai ya cita-citanya,,hehe salam blogger dari indonesia,,,^^

    ReplyDelete
  4. beybeh , your chatbox macam tak bole pakai loh , n i already follow u ! yayyy ! :D

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment