FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, December 16, 2010

Nah dia kemunculan kembali yang kau orang nanti-nantikan walaupun sebenarnya tak ada..

Assalamualaikum!

Wah, udah lame beneran gua nggak update ini belog. 
Gua kangen bangat sama lu!!

Pergh,, serius, aku nampak segala macam sawang dan sarang..
Sarang tenuk ada, sarang labah-labah ada, sarang tebuan ada, sarang ular pon ada..
Ular??? yekkk, geli bangat aku sama binatang sekor ini..


Apepon,
aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga buat kamu, kamu, kamu, kamu dan kamu
yang sudi menjenguk blog ku yang tak seberapa hebat tapi boleh dikatakan
bagus walaupun aku sorang aja yang berkata begitu..
auwwww...


sekalung perghargaan bukan geng-geng alam mayaku yang rajin membuat jeritan
di kotak shoutmix ku..
walaupon sekadar di shoutmix tapi seyes aku terharu...
sob..sob..sob...


1) Blur (err..dia tulis begitu..bukan aku mereka-reka okeyh)
2) umar yang cute
 (oh, umar..aku tercari-cari gambar hang.. kalau betol hang cute buleh la jadi menantu aku 20 taun lagi..hehe)
3) cik fa yang bakal sambut bufdaynya
(nnt saya join contest k.. sekarang baru nak buat comeback dulu..
biaq orang tak kena heart attack)
4) sembang (encik sembang or puan sembang?)
(takpelah..kalo rajin kita sembang2 kat blog k)
5) telor (encik telor sgt rajin masok blog aku taw.. terharu seh..time kasih encik telo..
nanti saya bg telor pindang untuk awak ye..berkat time org kawen aritu..)
6) aried (teruja masuk blog die wei..banner dia ada cool blog feveret idaman malaya aku.. menusuk kalbu .bila nak belanja cool blog kat saya aried. sy suke sour plum blended..
dgn tak malunya
aku berkata-kata..hakhakhak)
7) cik anastasyea yang comel lote
8) heischenta (blog dia comel lorh )
9) alok (kenapa alok ye??)
10) tubelawak ( ha..ni pon rajin masuk blog aku..suke.suke.suke.
blog dia mmg boleh wat aku gosok gigi berkali-kali wei..
sbb lawak sgt..so, nak gelak biar la mulut bau wangi..)
11) orait!
12) jerung perkasa  (gila kentang..terkejut mak..takut pun ye..)
13) ayu (alalala..comel cik ayu sleeping ni..)
14) pink frogy ( mula-mula terkejut.. betul ke ada katak kaler pink..
cun seh.. tetiba teringat pulak cerita putera katak..
sila lah saksikan di slot lagenda pukul 4.30 petang
dan siaran ulangan pukul 8.30 malam ya kawan2..hehe)
15) KMvsBlogger
16) nobody is somebody
17) anak ayam
18) anna boleyn
19) nasri
20) farah liyana
21) chipsmore
22) arief
23) mommy pinky
24) edy
25) shahrulphoto


dan jugak semua yang jadik silent reader..
minta maaf kalo ada yg tak tersenarai ye..


yang tak tersenarai tu meh habaq kat cheq no..
nanti cheq wat satu lagi entry khas untuk hang-hang sekalian...


neway, thanz guys sebab tak putus asa menjenguk blog saya yg tak seberapa ni..
terharu..terharu..terharu...


(T_T)


nak amik bunga ni sorang satu..
jangan gaduh-gaduh ye..














Satu lagi......
walaupon korang tak mintak tapi aku nak tempek jugak gambo aku..
hehehe









ni saja lah gambar paling comel yang aku dapat bagi
walaupon hakikatnya tak comel
tapi tolonglah jangan terajang aku..
apa kate bagi treatment untuk kuruskan pipi aku..
hahahaha...




SELAMAT BERJUMPA KEMBALI!!!!!!






aku terpaksa update blog laju-laju sebab nak tengok cerita Putera Katak ni..
petang tadi dah terskip tengok..hehe






No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment