FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, September 01, 2010

Hari ni Merdeka la....

MERDEKA!!!MERDEKA!!!MERDEKA!!!

Dengan semangat berpakat-pakatnya aku melaungkan merdeka.. Eh, suka hati la.. Suara aku kan..muahaha.
Hari ni 31 Ogos ke?? Wah, merdeka di bulan pose. Aku gembira. Sebab ape tau? Sebab cuti.....cheh***

Kau orang sume pergi celebrate merdeka tak?? Aku?? Mestila pergi dengan semangat waja dan jayanya. Tapi,,dalam mimpi je la. Sebab aku sibuk mengorok satu hari..hehe
Cengginila gaya bila orang tak pernah dapat cuti. Haila..Baru 3 bulan ko kerja Cik Yan. Belum pon lapan puloh lapan tahun.

Walaupon aku mengumpul taik mata, sapa kate aku takde semangat kemerdekaan. Buktinya...
Dengan bangganye aku nak bagitau yang aku tengok cerita Leftenan Adnan tau. Muka dah kerek habis...
Hekeleh.. orang lain da tengok beribu raba kali tak eksen pon....

Plus, aku lahir di bulan merdeka jugak.. Happy bufday Cik Yan.. (tak habis-habis wish untok diri sendri..meroyan sunggoh)

Aku suke sangat cerita tuh.. kadangkala boleh berjiwa sensitip pulak. maka, sampai berbaldi-baldi air mata aku tadah hingga buleh wat mop lantai kat umah aku. 
Tapi... aku benci jugak sebab asyik kena potong. Haila TV3 kesayangan ramai.. Aku taula ko nak kaya. Tapi, jangan lupa aku pon sumbang untok kekayaan kau orang kat TV3 tu jugak..

Sedih jugak tengok sambutan merdeka tahun ni. Tak meriah meletop-letip langsung. Bendera?? Boleh kira pakai kuku jari kaki je terpampang.

Teringat pulak zaman sekolah yakni zaman muda-muda dulu.. 
sebab, sekarang dah sedar diri, saya sudah tua walaupon belum beruban**watdehek**

Seronok sebab dapat masuk macam-macam pertandingan. Hek, jangan tatau aku penah sumbang suara wakil sekolah deklamasi sajak tau walaupon tak penah menang. kire okeyh ape, bangga jugak dapat wakil sekolah walaupon slalu dapat saguhati je..
KEHKEHKEH
*rasa macam nak lempang diri sendiri je..kerek nak mati*

pagi-pagi makan buah rambai..
okeyh babai......

**bukti saya pandai mendeklamasi sajak**
erk?? sejak bile sajak ngan pantun berbunyi sama sedemikian rupa??






(^-^)
SELAMAT MAJU JAYA
1 MALAYSIA!!!!


motif?? tidak diketahui....










2 comments:

  1. Olla!!! Interested dgn inner yg ada awning? Do visit our blog http://pinkkouture.blogspot.com/ .Theres a lot of colours that suit you!!!If you are interested just drop me an email at pinkouture@gmail.com

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment