FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Saturday, August 21, 2010

Kemunculan Semula yang tak dinantikan

Fuhhh..fuhh..fuhhhh.. *sambil menepuk-nepuk habuk mengugunakan sudip mak aku* Mak oii.. banyak betol habuk kat blog engko ni Cik Yan. Siap ada sarang labah-labah sekali. Wat part time ternak labah-labah ke??

Owh.......Al-maklumlah..sudah agak lama blog ku ini tidak diendahkan. Ibarat nila setitik rosa susu sebelanga. Sudah dapat gading bertuah tanduk sudah tidak berguna lagi. Ada kaitan ke peribahasa ni. Ahh.... ada aku kesah?? Mood berblogging kini tinggal 2% je rasanye. Kini baru timbul kesedaran setelah menonton iklan sayangilah alam sekitar di TV tadi. Tapi, kali ni ditukar kan menjadi kempen sayangilah blog aku sendiri dengan otomatiknya. Masih ada lagi kah yang sudi menjenguk blog hamba yang tidak femes ini?? Memang tak femes pon. Tapi....aku kesah ape??

Hari ini sudah sebelas hari kita berpuasa. Dah sebelas hari ke?? Kalau macam tu............. "Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak" ye rakan-rakan seblogku sekalian. Kepada followers-followers saya dan kepada sume yang mengunjungi blog ku ini. Takpe kan walaupon aku terwish lambat sebelas hari. hehe..... Pokoknya mesti datang dengan hati yang ikhlas. kan? kan? kan? Jangan ponteng puasa ye. Tak elok untuk dibuat menantu nanti.. Plus, tak dapat duet raya nanti. Cheh,, sudah tua bangka begini masih ada ke yang nak bagi ko duet raya Cik Yan?? 

And, last thing for today, jangan lupa bersahur rakan-rakan.. Tolonglah jangan jadi pemalas macam saya untuk bangun sahur walaupon mak yang sibuk-sibuk menyiapkan juadah sahur dan saya hanya menghabiskan waktu sahur dengan menternak taik mata. hehe.. 

Kangaen bangat same blog aku. jadik, mau menempek sebijik gambo kat sini.. Buleh kan? buleh kan? Kalo tak buleh pon aku nak tempek jugak. Peduli hape..







sila-jangan-tiru-aksi-sebegini
ianya-hanya-boleh-dilakukan-dikedai-kopi-sahaja-
*bajet hot la tuh ngan kaki terangkat sebelah*









saya-kangen-jugak-same-kamoo-Encik-Koibito
tapi-disebabkan-kamu-busy-dengan-PSM-kamu
maka-saya-kena-cakap-saya-benci-kamu
Boleh ke?? haha..=p



T_________T


Have a BLAST day!!!




**perlu ke wat comeback ngan template baru ni**
tukar angin la.. busan ngan template-template yang meriah
cam nak sambut Deepavali..hiiii











3 comments:

  1. omg cik yan...akhirnya update jgk blog yer...haha kita bila buhsan kat opis bkk blog cik yan tgk sama jek~terus keciwa. haha

    nway happy ramadhan! raya jmpt la dtg umah

    ~teha :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    wah terharunye teha follow blog kite..
    busy keje r..

    i'ALLAH..nnt kite kasik gegar umah teha lg ea..hehe

    ReplyDelete
  3. haha
    kita mmg ske menjelajah blog2 ni...
    sronok bc psl org len kengkadang...

    ~teha

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment