FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, July 18, 2010

Cassandra vs Paul

Hello everybody. Bertemu kita lagi dalam program realiti "Mencari Si Tukang Tilik Sebenar" bersama hos kegemaran anda yang teramatlah poy0, Cik Yan Gendut...

Cik Yan Gendut : "Hehe.. time kaseh..time kaseh kerana sudi bersama saya hari ini dalam program realiti yang tak asing lagi dikalangan peminat-peminat bola tanah air dan juga peminat-peminat politik (upsss). Selamat datang ke realiti program "Mencari Si Tukang Tilik Sebenar". Seperti yang sedia maklum sebanyak 20 ekor sotong telah disingkirkan dan kini hanya 2 ekor sotong yang layak ke peringkat akhir iaitu si Paul dan si Cassandra... "

Back to realiti..

Mintak maap ye.. Cik yan sudah berangan-angan mahu menjadik pengacara yang ta bertauliah.. Almaklumlah i amik account je.. tak sesuai gitu dengan bidang pengacaraan ni.. Okeyh ape kes tetiba ade tajuk Cassandra vs Paul ni.. Sume orang tau si Paul..tapi dari planet mane lak si Cassandra ni wujud???

Bukti kehebatan Paul yang kunun-kunun nya dikatakan pandai menilik time World Cup 2010 yang baru je selesai sudah last week sangat-sangat la heboh diperkatakan sampai aku rasa si Paul ni lagik femes dan meletop-letop gitu dari Siti Nurhaliza.. Tekaan dia memang almost 99.9% tepat.. Takjub jugak la aku masa tengok berita.. Tapi,, kepada kita yang dikurniakan akal fikiran ni, bawak-bawaklah berfikir barang sejenak dua ye.. Lagipon, aku baru je baca dlam blog seseorang (lupa da blog yg mane.. kalo tak, buleh jugak letak link kat sini) yang sotong ni hanyalah sotong kurita yang biasa-biasa je sama seperti sotong yang kita makan wat lauk tu.. Yang luar biasa nye si tuan yang bela sotong ni.. Alah,, biasalah tu,, orang dah taik judi.. memangla apa cara je dia akan cuba buat untuk dapat duit..

Next, mari kita bercerita tentang Cassandra.. Aku pon tau si Cassandra ni masa tengah baca Berita Harian. Cassandra ni pulak sotong tukang tilik yang baru wujud di Australia. Almaklumlah,, Australia kan tengah sibuk nak pilihanraya on 21 August,, jadik ada lah sotong ni yang meramalkan wanita pertama yang dilantik menjadi Perdana Menteri Australia, Julia Gillard akan menang pilihanraya tersebut..Pastu si Cassandra ni siap cabar lagik si Paul.. hahaha.. lawak la pulak..  Nak tahu cerita lanjut meh klik di sini..






Ya ampun,, lepas satu sotong wujud lagik satu sotong... Dengar crita si Paul ni dah nak bersara.. Nasihat aku, kalau si Cassandra ni betina, elokla di kahwinkan teros dengan si Paul.. Confirm membiakla keturunan si sotong tukang tilik.. Confirm lepas ni kepada penggemar sotong, seperti mana harga gula tengah naik, harga sotong pon melambung-lambung la naik.. So,, kurangkan makan sotong mulai dari sekarang ye...hehehe..




5 comments:

  1. sotong betina pun ada..macam2..hehe

    ReplyDelete
  2. life kami :

    hehe..tau takpe..pasni meh kite p pasar cari sotong..hehe

    ReplyDelete
  3. baru pas mkn smbal sotong semalam
    hee :D

    ReplyDelete
  4. The matchless message, very much is pleasant to me :)

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment