FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, June 20, 2010

The moment I'm waiting for..

Alhamdulillah.. Finally dah selesai sesi QTI kereta dengan motor.. Ye saye memang agak ketinggalan sebab umur dah tua baru ada kesedaran nak hambik lesen..hehe.. Al-maklumlah,duduk di zaman kuno mungkin..=) QTI motor dah lulu last week.. Punya lah takut sampai pucat lesi muka.. Mulut tu nasib baik kaler merah je.. Kalau boleh tukar-tukar kaler cam lampu lip-lap lip-lap time raye tuh confirm dah boleh wat lampu hiasan kat drving school tuh..

Sesampainya kat sana.....Mak ai.ramainya nak amik QTI ni... Gasaklah.. Janji aku dapat wat hari ni.. Tengok sekali lagi.. La..Takkan aku sorag je pompuan.. Wah..jadik bunga aku kat situ...haha.. Peduli hape aku.. Ada yang mulut da mula gatal-gatal tuh aku wat jelingan maut je siket..haha.. Tak kesah la.. bukan diorang pon yang nak bagi aku lulus..hehehe..

Then, tadi dengan gembiranya tak payah pening-pening cicak nak pikir pasal motor, belajat kereta dengan gembiranya.. Mula-mula akak tuh soh bukit & parking dulu.. Cheh,, bab-bab parking memang buleh pejam mate la..(pergh..muke kerek habis..) tapi bile bab nek bukit..Hancuih...mancuih..kencuih...sume ade...muke yang tadi kerek tuh cam nak sorok je dalam stereng tuh...takpon campak dalam bonet sat..huhu

Bape kali buat la baru berjaya.. Pastu drive kat jalan pulak.. Akak tu ajar la jalan A & B... Habis je drive, akak tuh kasik sume form tuh kat aku.. "nah..pegi kaunter 1...cakap nak pegi QTI"..perh,,,,baru bape jam belaja..aku mane ingat lagik.. Sadisnye...macam mane ni..time tuh ada budak tuh dah stat nak menangis..cheh budak gembeng...cengeng betol..haha..

Wa kesah apa..cengeng-cengen pon seb bek aku lulus.. haha.. punya la  bergegar segala macam skru dalam kepala lutut aku ni.. Sejuk jangan cakap la..Dah tak pikir lain dah..yang penting selamat sampai balik..huhu..

Now,, nak tunggu test JPJ je.. Harap-harap la enchik JPJ tu baik-baik belaka....=(


No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment