FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, March 21, 2010

Unik & Strange Vehicles..

Aku dapat email dari classmate aku last klas time kat LAB AIS.. Email yang mengandungi banyak pictures which I think sangat la unik n versatile..Aku salute la kat mat-mat saleh ni coz diorang boleh wat bikes diorang jadik canteq menarik ko memang DA BOMB!!!





Dah kawen tak perlu beli kete mahal-mahal..
Bikes ni cukup tok menampung laki hang, bini hang & 6 orang anak hang.=)













**AKU SUKE YG NI**
ADE YG MAU BERI FREE KT AKU TAK??


























sebijik sejebon cam *****...=)





atas permintaan, maka aku edit balik entry ni..
sebab nak letak picture yg "spesel" sket..hehe
JJN 1122..da lame tak naek kamu..
da lame tak tengok kamu..
sekali dengan tuan punye sekali..huhu
motor joker yg setia mengangkut aku ke mana je aku nak pegi..hehe

ape yg strange kt motor ini??
mula2 aku pon pelik..
apesal banyak2 gambo..
gambo joker yg diletaknye??
letak la muke aku ke..
kan lagik comey jadiknye..haha (pewasan sudah)
tapi..
lame2 tengok..
comey jugak en joker ni..
kan?kan?kan?
(^_^)

2 comments:

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment