FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, March 03, 2010

Contest Aku & Dot Dot Dot

Oh yeah.. Tu dia..Contest aku yg kedua untok malam ni.. hehe. gila contest ea cik yan.. taper r.. aku nye suka la kan.. hehe.. Contest ni pon aku dapat dari blog cik Honey BEE.


Meh pakat-pakat kite join plak contest yang diber nama " CONTEST AKU & DOT DOT DOT" yang telah dijayakan dengan jayanya oleh tokeh sabun AQURA


Jadi seperti biasa yang nak join meh aku habaq terma-terma syarat yg perlu di follow:





Syarat-syarat yang perlu anda patuhi...sangat mudah dan senang..


1.menjadik geng kampung pisang (followers) blog ni..(BLOG AQURA LA..if nak jd follower sy pon okeh=)
2.Buat satu n3 dengan tajuk Contest Aku dan dot..dot..kalau bole linkkan terus ke blog http://sabun-owh-sabun.blogspot.com (blog ni)
3.Letakkan 1 gambar anda bersama dot..dot.. yang bermaksud gambar anda bersama kasut kesayangan anda ker.. kucing ker..suami ker.. batu ker.. kerusi ker..laptop ker atau apa2 aje la yang membuatkan saya berasa teruja melihat gambar anda..
4.Kat gambar korang tuh, jgn lupa letak tajuk contohnya gambar model di atas Aku dan Sabun..hehehe..Kalau nak edit mengedit gambar pun bole jugak.. Janji nampak menarik..tertarik kau memang debooommmm...
5.Last sekali tinggalkan entry anda di comment box entry saya
6.Tarikh Tutup Penyertaan 5.3.2010...


Jadi gambar yang nak diletak sekarang:


Time nih aku ng Anis(member yg sebelah aku tuh) baru pas p invitation dinner yang dianjurkan oleh UITM terchenta la.. entah camaner kami datang lambat tapi syoknye kami dapat duduk belakang meja VIP.. wah besh gitu.. Tengok2 rupanya tu tempat Timbalan Dekan..class abes..
Dan disebabkan duduk belakang meja VIP, jadi makan pon kena la cover sket walaupon hakikatnye kebulur cam 10 tahun tak makan..hehe.. Bila kena cover makan, maka terjadi la kes makan secara hipokrit.. tak kenyang la.. so kami p lepak p kedai mamak before balik kolej..
Aku pesan roti tisu.. Tu diaa.. tinggi gila roti tisu dia.. aku ingat dia perli aku lah time tuh..haha.. pape pon sangat seronok sebab mkn roti tisu tertinggi di kedai mamak itu..hehe

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment