FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, February 24, 2010

Kembali ceria

Whoa..dah bape jam aku tak update blog nih..huhu..kalo kira ari sket sangat kn..Jadi amik la jam..lagi nampak banyak kalau aku ckap dah lebih dari 2880 minits..wah..satu angka yg besar..
Nampaknye keriangan ku mula terserlah..huhu..Actually, last blog ari tu kan aku kene flu..Jadi malam tuh aku makan la ubat..Tapi aku dah x ingat tuh ubat apa..Either ubat tahan sakit or ubat selsema..Jadi aku tibai lah sampai 2 bijik..Hambik ko..Pas solat maghrib sementara nak tunggu Isyak tuh mate aku dah berat dek penangan ubat tu r..sampai lalok aku dibuatnyer..Pe lagi tetido r..mujur kol 11 aku terbangun n p solat isyak dulu pastu sambung tido balik..

Esoknye aku bangun ng harapan sehat la..rupenye x baek2 lagi selsema aku..eh degil btol flu ni..Cuaca kat luar panas terik tapi aku leh plak mengigil kesejukan dlm klas..Nak demam kot nih..

Jadi malam tuh..ader la nurse-nurse yang tak dibayar gajinye menjaga aku.huhu..Thanz kat cik ela n sarah tok ubat ye..Thanz gak kat Anis,Meyna ng Jue yg sudi menjaga sekejap..haha..
So arini walaupon idong masih tersumbat ng segala macam mukus, aku g klas dengan gembiranya..hehe



haa..tengok muke aku yg dah kembali ceria bersama rumate ku Marina..=)

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment