FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, February 25, 2010

Common test menjelang tiba laa..takleh lah nak update blog cenggini..

Hari ni hari Khamis ke?? Bermakna esok dah Jumaat la..wah cepatnye.. undur la balik..undur la balik..tak moh la p next week..=(

Nampaknye malam ni adalah malam terakhir aku berblogging..sob..sob..sob..(wat muka sedey ye sekalian sume..nangis same-same skali)..owh cik yan da nak meninggal..kan kite ke??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mestilah tak..cik yan terpaksa meninggalkan blogger tok tempoh 6...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

.
HARI je..ahaha..=p (suspender x jadi nih)

Next week cik yan sibok ng common test lor..Haa ader test la..tu pasal la xleh blogging2 nih dulu.. Nak stop kejap..Kang asyik sibuk meng update, esok-esok aku test bukan leh tolong aku jawab ape.tertonggek-tertonggek aku sengsowang dlm dewan..hehe..

Yang bestnye..the whole week tader klas..wah gumbira nye (mari kite joget ramai-ramai meh)..

Tadi aku p tengok timetable tok common test..


Monday : CRG pagi continue MAF petang.. (alahai nape sampai 2..mati la cam ni nak hafal..=(
Tuesday : FAR petang (selamat..leh study lagi pg tuh)
Wednesday : AIS petang ( bgs la AIS last2..kalo awal2 mau rabak otak aku nih)..haa..ni bukan subjek mencipta ais yg paling cantek ke hape ke ea...

Khamis ng Jumaat wat pe..?? Dok bilik la..Yahoo!! tader klas la..hehe..

Tulah ingat nak balik JB la since 4 ari cuti..
Tapi kan baru sgt balik..kang membebal lak ayah ku di sana...
Tapi..nak balik bile lagi..Bulan 3 tader cuti..Bulan 4 pon study week..tu pon 4 ari je..confirm aku x balik..sebuk menelaah buku..agaknye..hehe..=p




Tapi kan..
kan..kan..
Aku tetap nak balik jugak..hahaha..
Aku dah dapat geng yg nak balik JB nih..
Anis..Jue..Meyna..Aku..
Yeah.nak balik JB...
beshnya balik..
(aiseh cam anak mak je..sket2 nak balik kan??)
hihi


Owh..TUNGGU KEPULANGAN KU JB..hehe
cheh..padahal bukan JB..ditujukan tok seseorang tuh..
hehe



Okeh la.. jangan merindui aku ye..Cik yan pegi kejap je..
(ala-ala gaye nak p anta kt Uzbekistan plak)
Wish me luck babeh..

GOOD LUCK CIK YAN..=)

kenang daku dalam doamu..


cik yan punya paper tader MCQ la..
kalo tak leh pinjam buah dadu korang..ehehe..=p

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment