FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Friday, January 29, 2010

Symptom ari ini..

sekarang musim demam ke??
nape aku tengok mane2 ak p ader je yg sakit..
flu la..demam la..sakit lutut r..
gosh!!HINI nk dtg lagi..
jgn la..
seksa ooo..
nnt uitm tutup lagi..
meroyan nk ganti klas nie..
tp seyes..
maybe cuaca x bape elok kot kt cni..
jap hujan jap panas..
kalo da panas,,panas sunggoh..
cm kat fadang fasir lak..
kalo da sejok,, sejok sungguh..
cam london gitu..huhu

btol la..firstly
aku pon lately asyik skit tekak je..
be liter2 air aku minom pon x ok2..
slalu nye kalo skit tekak mesti nk kene flu..
tp xd pon..
saje r nie..
tekak nie nk manje2 ng aku..
huhu..

pastu bnda kedua,,
aku slalu cramp kt kaki..
tau la ari2 blik jaln kaki..
nampak sgt slama ni da terlebey manje nek bus..
makin tambah kaye r rapid KL nnt..
huhu..
bile Rapid KL kaye..
aku lak jd kayap..
so better ak jln kaki je..
jimat wet aku kn..
bonus leh kurus woo..
hahaha..
pasan je..da temok tuh temok gak r..

ketiga..
nie paling ketara..
p mane2 doktor pon lom tentu ader ubat..
owh sakit apekah itu??
syndrom2 ni slalu terjadi pd aku..
bile mane aku da lame x blik JB..
DEMAM KEWINDUAN..
gedix..gedix..
hahaha..
tol la..
windu same mereka..
sape??
mak aku..
ayah aku..
family aku..
bubu aku..
and..
ojat aku...
ape nak wat ni..=(
cheh..gambo mak ayah x nk letak plak..sebuk upload gambo len..
hehehe..

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment