FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Tuesday, June 23, 2009

Sarawak Bumi kenyalang

Jd JPK (Jawatankuasa Perwakilan Kolej) nie memang cukup nguji aku punya ketahanan fizikan n mental..huhu..penatnye.. Masya-ALLAH..x dpt nk digambarkan..bayangkanla.. saat kite sepatutnya sibuk ng buku-buku, test n kuiz aku terpksa wat part time work..tp kira okey la.. aku amik ni untuk tambah pengalaman aku yg da sedia 'kureng' nie.. kalo sesorang tu pandai membahagikan masa, xde masalah. everything will gonna be okay.. tp syoknya.. usaha penat lelah kami sume dihargai bile pihak pengurusan kolej bawak kitorg jln2 p mkn angin kt Sarawak..wah.. syoknye..tp sebenanya bukan la jln2 sgt cz kalo mentioned cm2 confirm2 duet bajet x lepas nnti.hehe so, kira nie lawatan sambil belajar r.. meh aku tunjuk serba sikit benda2 menarik yg kitowg jumpa kay..=) kalo x silap aku nasi ni dipanggil nasi goreng dabai... yg ni plak name dia nasi goreng enjin..pelik2.. yg ni paling famous kt sarawak..mee kolok...laksa sarawak pon ad gak tp da tinggal mangkuk br teringat nk amik gamba..hehe yang ini aku mintak maap coz x ingat name dia ap..tp famous food kt sarawak gak r..harp maklum ak xleh telan mende ni.hehe kesian buaya ni kn..aku pon xtau mane ekor die pegi sbb waktu nie aku da cabut lari..sebelah tu dia p letak tempat ular sawa..mmgla aku xdpt nengok..=( haa..tau kubur ap nie?? kubur kucing la.. chomey je kan..=p ini waktu diorg wat persembahan kebudayaan masa kami melawat rumah2 kaum kt sawarak @ Sarawak Cultural Village time ni kitorg da ketandusan aktiviti..xde keje p men bowling n karoke ng felo2 kolej..bakal penyanyi terkenal ni...=) ni kat pintu UNIMAS..huh berpeluh2 nk tangkap gamba nie..di bawah sinaran matahari yg mampu membakar lemak badan..hehe

dan yang terakhir................. post menarik dari aku,anis,norun n izzah ng owang utan..hehe

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment