FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, January 14, 2010

No title

lamenye x kongsi cite kt blog nie..jarang dpt on9..skang nie da subscribe wimax so dpt la meluahkan ap yg tersirat di hati..hehehe..erm rumate aku si marina ni tga syok tgk cite Skrip 7707..syok btol dia..padahal esok ad klas pg nie..dia ajak ak join tgk..uhh..mintak ampon la..aku nie ad la penakot2 sket..hehe..ad kang ttba malam nnt aku menyemak kt katil dia..hehehe..tp syoknye dga dia membebel sowg2..haha..itu x kene ini x kene..senang2 nnti aku amik dia belakon dlm filem aku jerk..hahaha..xpela dia tu ad tahap berani sket dr aku y penakot cm unta nie.. Bila2 bab2 kongsi2 ni..ttba teringat plak..aku ad amik paper FAR sem ni..accounting r..nk dipendekkan cite subjek ni ala2 susah gak r n confirm x sampai 5 min ak guarantee member2 aku sume akan ttdo ng sendirinya..kecuali aku sbb aku amik nescafe pagi2..hehe.so xnk boring lecturer aku nie nk wat la sharing moment..konon2 we can share anything but if there is any private sharing, 2 kira kitorg je la yg tau..rahsia member beb..mesti la kne jaga..so nk attract student tok wat sharing moment ni lecturer akan bg straight 2 marks 4 da assessment..huih bukan senang nk dpt 2 marks tu...masalah problemnye...aku nie tatau nk cite ap...nek kering kontang otak aku pk nk citer pasal ap..xkn nk cite pasal tayar basikal pancit plak..jatuh tangga ke or jatuh dari kerusi makmal..huhu..nnti lecturer tu mesti kate hish budak nie.x matured langsung bercerita..haha.. xpela..pasal tu ak setel sendiri nnt..tp kalo korang ad any idea bleh r share2 ng shayer ye...hehe..so tu je la nk share tok arini..s marina ni rasenye da nk abes tgk cite tu gak..so gudnite everybody...sweet dreams..daa~~~~~@.@

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment