FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Tuesday, September 15, 2009

Layan Jiwang Sekejap..


Give me more lovin’ than I’ve ever had
Make it all better when I’m feelin’ sad
Tell me that I’m special even when I know I’m not

Make me feel good when I hurt so bad
Barely gettin’ mad,
 I’m so glad I found you
I love bein’ around you You make it easy,
 it’s as easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4

There’s only one thing to do
Three words for you I love you
There’s only one way to say
Those three words and that’s what I’ll do,
 I love you

Give me more lovin’ from the very start
 Piece me back together when I fall apart
 Tell me things you never even tell your closest friends

Make me feel good when I hurt so bad
Best that I’ve had, I’m so glad that I found you
I love bein’ around you
You make it easy, it’s as easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4

There’s only one thing to do
Three words for you I love you
There’s only one way to say
Those three words and that’s what I’ll do,
I love you
I love you

You make it easy,
 it’s easy as 1, 2, 1, 2, 3, 4
There’s only one thing to do
Three words for you I love you
There’s only one way to say
Those three words and that’s what I’ll do,
I love you
I love you 1, 2, 3, 4
I love you
I love you


tengah syok2 nk update blog, ttba lgu ni berkemundang.. tros aku senyum2 sendiri.. maklumla lagu ini telah di'dedicated'kn oleh mr ojat, encik kesayangan ku yg showang tu.. hehe.. then, ringtones phone ku bunyi.. punya la epi bile mr kesayangan aku y call rupenye.. wah cam x caye.. da seminggu tau x kol..windu gak sebenanya.. hehehe.. malu..^-^

Aku dlm proses mogok ng dia sebenanya.. hehe.. ngada2 jerk kn.. saje je.. nk tunjuk protes..hahaha.. tp kesian gak r nengok dia cm tertunggu2 mula2.. tp x pela bukan slalu pon aku wat cm2.. ngee3.. kkdg aku kol tga men futsal la, lyn game la, itu la, ini la.. mesti r marah..haha.. tp lamer2 aku da biase da.. cuma sekali sekala nk jugak nek kn kemarahan dia..hehe. tp kn.. aku salute ng dia.. sbb kitowg da nk kenal almost 5 year.. tp sekali pon aku x penah tengok dia marah aku ke.. hehe coz slalunye aku je yg asyik marah2 dia.. hahaha. xpe r marah2 shayang je tuh.. heheh..

Actually, aku nie bukan la jenis shuke menayang sesuatu apatah lagi nak berjiwang2 karat open public nih.. malu gak sebenanya..hehe.. tp sometimes, ad sesuatu yg tersirat kt ati.tetap tgn aku gedik nk menaip..huhu.. Biasala..kalo dlm relationship tu marah2..gado2..cubit2..majok2.. tu benda biasela kn.. cm aku gak r..hehe..bak kate org sedangkan lidah lagi tergigit..cewah..hahaha Gado2 tu benda biasa la kn?kn?kn.. Aku ni pon agak panas baran la.. cuma bile aku kenal dia.. ati aku mudah rase sejuk..kalo aku nk marah x sampai 5 mins mesti da okey balik.. kkdg ade gak aku berdiskusi ng member2 ak sal kerenah2 laki nie..(hish..owang p discuss psal study, sebok gak minah2 joyah ni bukak cite len..haha) most ppuan mesti realize bnda ni..

the different before susah payah nk declare couple n time da bertaun2 lamenye couple.

contoh la kan...

" waktu mula2 kenal ng dulu, handphone tu x penah berenggang ng hidop.. mane kite pg mesti bwk hp..time tuh mmgla..hp segala2nya.. tok ape?? mesti la nk msg.. tanya khabar wpon sebenanya ari2 je jumpa..haha.. lawak kn?? kalo sesaat terlambat reply msg pon mak ai risaunye..nape x reply2 lg nie.. TAPI.. cuba tgk skang.. hp yg jd peneman setia siang mlm pg petang non stop tu x mustahil bleh jd musuh ketat dah..plg dekat contoh terbek punye.. rumate aku nie.. pakwe dia br declare xmo msg n call dlm tempoh sebulan.. mak ai.. dia igt sebulan tu sehari?? huhu.."

tapi tula cinta kn..bile kite da shuke dia..shayang dia.. ap dia wat pon kite shuke sentiasa..hehe.. bak kate mawi.. bila bercintan cintun ni..kentut pon bau wangi..yeke??same je ak rasa.. hahaha.. apepon.. ikhlas d hatiku n to be honest.. aku x penah menyesal dipertemukan dgn dia.. sbb walau ak tga hangin puting beliung ke..ribut taufan ke..gunung berapi meletus ke.. dia tetap ade ng aku.. shaper dier tu.. hehe.. mesti la OJAT ku tuh.. selaen family..dia la paling rapat ng aku..

SEBABnyer..

die terima aku seadanya.. waktu aku zaman2 hingusan kt sek dulu..aku punya la anti ng laki..tiap kali aku jumpa mmg mcm nk backhand je or flying kick..sepak jauh2 sampai planet marikh pon xpe..ni ad kes r dulu till i feel oh troknye aku..malu nk jumpa sume org..x confident langsung.. xyah r aku cite ap kay..cukupla tok pengetahuan ak.it's a nightmare aku rase..haha.. tp dia tetap same je..pandang aku same cm org len.. xpenah nk memalukan aku aptah lg menjatuhkan maruah ak sbagi ppuan melayu terakhir kunun2 la..heheh.. sejak aku kenal dia, ak rase maybe he's da best for me.. walau ap pon kite hanya merancang kn..ALLAH yg menentukan.. Dengan bangganye..wpon ad malu2 tenuk sket ni... aku nk ckp.. aku shayang dia..OJATku itu..hehe..For
MUHAMMMAD IZZAT LUTFI
, thanz for being with me for dis 5 years time..sowi la sbb slalu sgt kene marah..nk layan rajok owg..hehe.. tula sape soh nakal sgt..hehe...shayang kamoo slalu..=)xxmuaxxx For the last.. inilah kami....hehe=)

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment