FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, November 26, 2009

Bila kah aku dapat memilikimu...huhu

Buhsan Giler.. tatau nak watpe.. nak wat asignment.. alahai teramatlah malasnye.. setan da banyak menghasut nie..huhu rase cm nk tito pon ader..letey laa kan... pe lagi.. da xder keje nii.. aku pon dok ushar2 hp2 terkini especially my favourite brand la..NOKIA.. haiseh..nak tersembur bijik mate nengok latest model.. best siot KALO MAMPU NAK BELI.. haha..jom nengok ape yg aku suke gile gaban nie.. huyoh..yg nie..sape yg xpenah x terhajat di hati nak 'memilikinya' tue memang tipu r..owang gile pon nak pakai hp cenggini..tip top r..nak beli ni ke?? mestila TAK...gile kalo aku beli..jawabnye x makan la aku 20 taun nie..huhu.. tp seyez..cantek..=( yang nie plak..aku suke..sebab cm sweet ce..name pon comey..blackberry..next time aku nak wat blue berry plak r..hehe.. yg nie pon setakat nie x termampu lagi.. huhu..sume nye around 1000++..mak aii..pokai la aku..xpe2..tolak tepi dulu..jom nengok yg len.. next..haa..yg nie plak..name je N97 mini.. tp xla mini sgt aku nengok..bese2 je..nk beli yg nie pon kene pk 2000x dulu..xpe letak tepi..nengok y len plak.. yes..yg nie dlm jangka mase terdekat boleh r..design lebey kurang yg atas td..touch screen la..3.5G and build in with 3.2megapixel camera..nice2..cantek..menarik..aku penah tunjuk kt abg kesayanganku itu..n he likes too..TAPI..pakcik aku da pakai r..xsyok coz aku slalu kalo balik kg suke men tuka2 hp ng dia..kalo hp da same nak tuka pe lagi kn..huhu.. owh..nak beli yag nie ke?? haha.xyah..nie la hp current aku skang..okla tuh.. xyah nak canggih..student lagi kan.. nak pakai canggih pon watpe cik raihan oiii..simpan duet tu wat beli bende len ye.. kang hilang menangis air mata kucing pon blom tentu jumpa..huhu.. as long as bley msg ng abg kesayangan tuh kire okla..wat tanye khabar kt family skali..huhu..cian c merah t..kang die majok lagi..aku gak yg susah nak kuar duet btolkan hp nie..huhu..shayang SI MERAH!!!..=)

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment