FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Friday, January 22, 2010

Hari ini hari Jumaat

Sadisnyer raser.. dissapointed..
 pe lagi...
again weekend aku diganggu..
dis time ng modul plak..=(

 wahhai fakulti perakaunan yg disayangi..
nape la wat modul time skang nie..
nape x wat time awal2 dulu, shayang..
 i baru nak berehat-rehat sebentar.. (poyo je..padahal plan nak p nengok movie r tuh..) huhu...

ape kah itu modul?? aku pon tatau...
 tapi yg penting.. if aku xpegi..
 jawabnye ak xleh convo r nanti..
ish3...kes berat nie.. maka dengan itu..(skema2 sket..=)
malm ni kene wat checklist..
make sure..
esok bawak la benda2 yg boleh menghilangkan kebuhsanan ko cik raihan oi..
mp4 ke..novel ke..buku sifir ke.. kalo aku nk bawak bantal bushuk aku leh x?? hihi..

okeh2.. my first impression..

MODUL ITU MEMBOSANKAN...

btol ke??

well.. we will see tomorrow..

eshok aku update lagi cite aku semasa modul tuh..
hahaha juz to know whether my perception is true or not..
perhaps.. fun and enjoyable laa..
sape la yg nak dga benda2 yg skema2 segala ni ujung2 weekend kan..
da la kol 8.00am till 6.16 pm.. hohoho..
what am i gonna to do..
juz listening..listening n listening..
 seolah2 kite ade listening test tok MUET.. hehehe..

 okeh dei.. aku nak shiap2 p dinner mlm nie.. huhu..
so juz wait 4 my nex entry.. tatatititutu..~~~~~

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment