FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Saturday, May 12, 2012

Entry first di 2012. Dah masuk bulan Jun baru nak update. *HAHA*

Fuhhh..Fuhhhh.
*tiup-tiup habuk dulu kasik bersih ini belog*



Assalamulaikum guys,



Almost 9 months tak update blog. Almost 9 months jugak biarkan blog terabai. Almost 9 months jugak aku biarkan blog ni sepi takde cerita. Kesian kan. Nasib kau lah blog dapat tuan macam aku ni.


Dalam 9 bulan ni jugak, macam-macam perkara dah terjadi dalam hidup aku. Yang pahit, yang manis, yang payau, yang masin, yang tak berapa nak manis. Macam-macam lah. Pokoknya, semua pengalaman tu will teach me how to be a better person in future. Every single things that happened in our life will be the books yang mana Insya-ALLAH gonna lead us to be strong person soon.

Bila dah takde tempat nak mengadu, mulalah nak update blog semula. *hahaha*. 



Ok, entry setakat sampai disini. Semoga entry ni boleh jadi pemangkin untuk aku tak lagi mengabaikan blog aku ni. *hihihi*

Bye! 





Regards,

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment