FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Monday, June 13, 2011

Gambar-gambar sekitar majlis resepsi kakak ku. Baru sekarang nak hapdet.=)

Majlis Nikah dan Malam berinai
28 Mei 2011
























Majlis resepsi rumah perempuan
29 Mei 2011













Thanks a lot kat kawan-kawan yang sudi hadir.
Thanks jugak kepada En Koibito se-family yang sudi hadir
Pada yang tak dapat datang, saya tak marah.
Saya amat mengerti keadaan kalian semua. =)


TAPI,,,,,,
time aku kawen kalau korang tak datang
tu memang dah menempah maut namenye.
HAHAHAHA


(^___^)




p/s: oh, kerja. Datang lah kepadaku cepat.
Aku dah bosan kira bulu kambing kat rumah

2 comments:

  1. lamer yer ko tak update bloh ko pi ikot akak ko honeymoon sekali yek?? huhuhu...

    owh bes byer tgk pic akak ko bnyak gak persalinan dia tukar...

    ReplyDelete
  2. @NurIzza

    hahaha..tau xpe..aku kekontangan idea nak update. malas pon ye jugak. busy carik keje pon ye jugak..


    ala, zatul nnt ko kawen ko buat lah 20 pasang persalinan. confirm aku datang tengok..=)

    ReplyDelete

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment