FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Thursday, February 03, 2011

Edisi Tidak Berapa Sesuai untuk Dicontohi.Sila Awasi Kanak-Kanak disekelilingi anda

Assalamualaikum!

Esok sudah Chinese New Year lah.


HAPPY CHINESE NEW YEAR!!



Nak angpow satu

HEHEHE

Sesiapa yang berhajat nak pergi collect andpow, silalah bermurah hati untuk collectkan bagi pihak Cik Yan
Setiap angpow yang dapat nanti Cik Yan bagi komisyen 20 sen.
Mahu tak?? Mahu tak??
Berbaloi-baloi kan.


Esok ramai rakyat jelata yang dah start cuti


**Straight to the point aje lah Yan oiii**





Oh, saya nak menunjukkan betapa rajinnya saya hari ni pergi ke library walaupun semua orang sudah berenjoy sakan dengan mood CUTI..
*Tak perlu hipokrit disini wahai Cik Yan. Tak baik riak tau*


Kali ni sebenarnya edisi membuat assignment di library UTM + dating
Tak pernah dibuat orang pergi dating dalam library kan?
Ha, sekarang biaq Cik Yan yang buat




Tujuan gambar ni bukan sekadar untuk menunjukkan kesungguhan saya mentelaah pelajaran
sebaliknya
mahu menunjukkan kerajinan saya untuk ke library di saat-saat
orang nak bercuti

sila lihat banyak kerusi yang kosong

Riak sungguh!
Gaya macam nak kena mintak penyepak aja
HAHAHAHAHA





Lihat betapa rajinnya kami kan.
Muka pura-pura sibuk dan penuh kesungguhan
sedangkan kami makan hati sebab WiFi UTM tak dapat nak connect
HUHUHUHU
Sampai hati cik WiFi.




Terima kasih kat Encik Koibito sebab masih sudi keluar dengan aku 
walaupun aku hanya ajak dating dekat library.
KAHKAHKAH





















Tapi, duduk dekat library tak sampai pon 10 jam
HAHAHAHAH

Sebab perut sudah mula buat orkestra
dan berdentum ibarat mercun Chinese New Year

























Walaupun lapar, tapi masih sempat mengabdikan kenangan terlebih dahulu
Bila sampai part bergambar, perut automatik jadi kenyang
dan semua orkestra berhenti berdendangan
HEHEHEHE






















Air liur menitis bila teringat kentang pusing-pusing macam mi maggi cap RUSKI
Jadik, saya terpaksa melupakan diet saya bila kentang pusing-pusing ni berjaya menambat
nafsu dan selera saya yang macam gajah ni























Lepas bayar, cashier tu hulurkan 2 benda alah ni
Wah, saya dapat angpow lah!!

Disebabkan terlalu ramai orang,,
dan untuk tidak menjatuhkan air muka dan maruah En Koibito,
maka, saya batalkan hasrat saya untuk melompat sebab gembira bila dapat angpow


























Namun, kusangka panas hingga ke petang
rupanya ribut salji melanda di tengahari

Hati yang melonjak kegembiraan bila dapat angpow
sudah jadi retak sebab
rupa-rupanya angpow tu tak mengandungi duit
sebaliknya hanya sebuah coupon free
OH, KECEWA!!!!























Lepas tu, En. Koibito ajak saya tengok cerita Shaolin
sebab dia tahu saya peminat kipas susah mati JACKIE CHAN


WOW!!!

Walaupun hero saya tu bukan pelakon utama
tapi saya tetap suka ceritanya


kalau saya jadi ketua juri
saya akan bagi markat 8.9764590 / 10 pada cerita ni

HEHEHEHEHEHE



Lepas tu,,,















DAH TAK ADA LAGIK LEPAS TU

SEBAB DAH PUKUL 5.00 PETANG
SO, KENALAH BALIK RUMAH

SAYA MEMANG ANAK YANG BAIK
PULANG AWAL KE RUMAH
WALAUPUN HAJAT SEBENAR NAK KE LIBRARY HANYALAH 18.4568%
YANG LAIN DIHABISKAN DENGAN BERPOYA-POYA

KAHKAHKAHKAH






















Sebelum itu,

terima lah hadiah tahun baru cina dari aku


AMARAN DARI KERAJAAN ZIMBABWE




Gambar-gambar ini tidak bersesuaian bagi ibu-ibu mengandung
mahupun yang tak mengandung

kerana dikhuatiri
boleh mambawa simptom-simptom

"TANGANRASANAKBAGIPELEMPANG"



Oleh itu,

jika anda semua menghadapi muntah biru+hijau
diselangi cirit-birit yang panjang selepas melihat gambar-gambar ini,,

SILALAH BERJUMPA DENGAN PAKAR SAKIT PUAN ANDA



HEHEHEHE








































































JIKA TANDA-TANDA ITU MASIH BERLARUTAN

NAH, SILALAH TATAP GAMBAR INI LAPANPULOHLAPAN KALI

GERENTI BERES BAIK PUNYEEE



























Cheh, gambar bajet HOT aja
Sekali aku bagi KUNGFU
Pengsan satu saat!!!





BABAI!!!!



No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment