FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, January 30, 2011

Seronoknya berblogging dari rumah. Dan 'seronok' jugak bila cuti ni banyak assignment kena buat.

Assalamualaikum!


Hari ni berblogging dari rumahku heavenku
Syok tuh balik rumah.
Paling eksaited akak aku
Sebab selama ni dia dok 3 orang je dalam umah ni
Dia + mak aku + ayah aku.


Aku adik beradik bukan ramai
3 orang je
Bila aku balik UiTM
Adik aku balik asrama
Maka tinggallah mereka bertiga.


Mula-mula adik aku masuk asrama
Kakak aku kata dia macam nak gila bosan
HAHAHAHA

Padan muka!!!
Time adik-adik balik mulalah bergaduh bukak gelanggang wrestling
 (ni pengaruh ayah aku lah ajar anak2 dia ber'wrestling'. HAHAHA)






Ingatkan mid sem ni boleh lah merehat-rehatkan badan
plus me'refreshkan' balik memori yang dah makin luput ni

Rupa-rupanya 
TIDAK sama sekali
Dengan mind map yang tak siap
Dengan fieldwork yang belum dipikirkan
Dengan nex presentation punya material kena cari

O.M.G
OH! MENARIK GILA
aku punya cuti kali ni

Memang terbeaekk dari ladang







Lepas ni terpaksa cari inisiatif untuk study dekat library
Sebab kalau dok umah,
memang tak bergerak sejengkal pun kerja-kerja aku


Now, kena tunggu ENcik Koibito balik
Dari tournament futsal kat UKM.


Dengar cerita banyak Encik Koibito score gol
Husyoooo!!!!

Mantop & Bravo lah Encik Koibito

Tak sia-sia aku buat pasukan pompom dari dalam rumah
HAHAHAHA

tapi, mujur jugak tak de lawan UiTM
Kalau ada,

mintak maaplah Encik Koibito
Saya tak boleh berpaling tadah
Nanti kena buang daerah
KAHKAHKAHKAH







Selamat Bercuti U'ollsss

AND

Happy Chinese New Year





Jalan-jalan makan durian,
Nanti collect ang pow lebih untuk Cik Yan 




Babai..

(T_____T)





2 comments:

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment