FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, August 25, 2010

Berbuka puasa bersama Encik Koibito



Wah, dah 15 hari kite puasa seh.. maksudnye lagi setengah bulan lagik raya nak menjelma. Confirm, ramai yang tengah busy wat preparation raya di saat-saat waktu kritikal ni. cewah. Aku pon tak beli lagik baju raya. Pikir lapan puloh lapan kali nak beli. Mana taknya, sume tempat yang aku pegi, harga baju nak dkat RM300. Wat the fishcake and fishball betol. Mahal tuuu. kalau RM300 terbakar rentunglah duit elaun aku yang memang sedia RM300 tuh. 

Tak kesahlah, orang lain nak beli baju raya RM300 ke RM 1000 ke 20 sen ke, ada haku kesah? haha * ceh, macam wujud je baju raya 20 sen*. masuk toilet pon dah 50sen skang tau.

Okeyh, hari ini, hari yang sangat gembira wat aku. terlompat-lompat ibarat baru mendapat bunga taik ayam. Owh, hanya aku je la satu-satunye insan yg menghargai bunga tahi ayam. 

Gembira sebab finally dapat jugak berbuka pose bersame Encik Koibito saya sekaligus (ayat takleh blah) meraikan kejayaan kami yang dah 5 tahun bersama. Pheewittt la.. Tahun ni pun sama macam tahun lepas, jatuh pada bulan pose. Semoga dapat kerahmatan dan keberkatan di bulan pose ini. (baik punya ayat) Ye, saya memang akui ,saya asyik tersenyum satu ari ni. Heh, ada orang kesah ke? 

Encik Koibito telah sudi untuk menjemput saya di opis setelah bunyi jam di opis berding dong pukul 5 petang. Mentang-mentang bos takde, ko wat opis sesuka hati beruk makye ko je ye. Sementara nak tunggu waktu berbuka, kami pergi meronda-ronda makan angin sebab nak makan nasik tak buleh. Makan McD pon tak buleh. Jadik, makan la angin banyak-banyak. Tak batal pose kan.......


Encik Koibito yang sangat setia membawa
saya ke mana saja kecuali matahari..
Walaupon sy sudah ada lesen, tapi masih 
belum berkesempatan nak bawak Encik Koibito meronda-ronda
Kalau nek kete sowong boleh tak???



Saya memang failed kalo amik gambo sebegini ghupe.
Kali ni nasib bek sebab kelihatan muke sy full disitu.
selalunye akan terbelah dua dan gambo Encik Koibito pula kelihatan
bergegar seperti baru dilanda gempa bumi.
Nanti sy mau suruh kawan Encik Koibito yang masok
kelab Forografi untuk ajar sy
cara-cara memegang kamera dgn betol.




Saya yang keriangan tetapi Encik koibito keletihan
Capek ya mas ojat..=)


Again, muke sy yg keriangan.
kenapa sy seperti bertenaga seolah-olah baru minom 100 Plus??
Ada kemusykilan di situ........




Besau sunggoh mulut kamu encik ikan.
saya makan dengan licinnya tapi Encik Koibito makan siket je..
Nampak betapa pelahapnye sy kan..

Waktu ni, ada 2 ekor kucing yang malu-malu kucing time di offer ikan ni..
Cheh, demand ye ko kucing!!!




Sebelum balik Encik Koibito sempat membelikan CoolBlog.
Sebab saya menjerit-jerit waktu nampak CoolBlog masa makan angin sampai kembung sebelum berbuka tadi..
Owh..terharunya... (T_____T)



sila-lah-teruja-melihat-keenakan-dan-kesedapan
coolblog-ini-

AMARAN KERAS : SILA JAGA AIR LIUR ANDA!!!!




Have a blast day!!
(^-^)v














No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment