FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, April 04, 2010

Nasib si Pencuri..=)

Wah sudah lama tak mengupdate blog ku ini.. & sudah lame jugak tak membusykan diri blogwalking ke blog member2 blogger yg len.. sorry la..busy dgn demand2 yg perlu ditunaikan..Dah nak hujung2 sem ni memang banyak sket keje nak kene settlekan.. By the way, rase gembira yang tak terkira jugak hari ni sebab akhirnya dah berjaya habiskan shooting drama Jepun group aku..Ada tinggal 1 scene je lagi sbb tu kene wat siang..jadik, postpone dulu sbb sume para pelakon da penat..haha..(ceh,,lagak cam pelakon professional sgt je..hehe) bukan penat berlakon tapi penat ketawa and gelak tak hingat dunia....(^-^)
Baru ko tau cik yan..Ingat belakon ni senang ke...

Plot cerita aku bergenre kan action+comedy..Tajuk dia....Nasib si pencuri...(translate sdiri dalam Japanese kay..hehe)

Mau tau watak aku...??? Jeng.jeng..jeng...



watak aku jadik si pencuri tula..tapi pencuri yang sangat sengal..disebabkan takde pistol maka aku guna senduk untuk menakutkan mangsa ku..hahaha..bengong tol..

Actually takde topeng nak kasik cover muke tuh.. Jadik langkah alternatif nye aku guna la lebihan mask aku dulu & ditambah dengan spec hitam tuh..

Panas gile weyh masa wat action ni..Bayangkan,,aku pakai T-shirt kat dalam pastu aku pakai cardigan and last sekali aku pakai sweater plak..dengan mask yang menutupi muke..rimas betol..

Tapi nak kasik real terpaksa la aku bersabar jugak..hehe..

TAPI!!!!! Ni hanya lakonan semata-mata je okey.. In real life aku bukanlah pencuri..Hati aku masih lagi mulia mencari kebenaran..cewah...haha



Tengok...Muka baik gile kan ni..Takde rupa pencuri langsung kan?kan?kan?=P
(masuk bakul sampah angkat sendiri) =)



Dayah & Fathin yang membawa watak agent la kunun-kunun yang ditugaskan menangkap si penyangak tuh tadi..hehe
* buleh pinjam glove tuh tak??mengancam seh kaler dia..=)



Ni Shahida a.k.a neng..Watak budak baik yang menjadi mangsa  aku.. hahaha..=)



Sekarang perlu membuzykan diri untuk menyunting aksi2 yang tak semegah tu menjadik sebuah cerita...see u later..=)


No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment