FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, March 10, 2010

Entry ini membosankan..Jadik, sila skip..Kalo degil tanggung sendiri..


Dari tadi mata aku terkebil-kebil pandang screen laptop nih.. Bukak page ni tak sampai 10 seconds da close balik.bukak page yg tuh plak bace gitu-gitu pastu terima nasib yg sama..close balik.. Menunggu YM dari cik abg kesayangan..hailah berjanggut bertaring bersiong dah aku tunggu.. Nak study?? Lagila pemalas petala kesepuloh..Padahal tak sedar-sedar diri lagi exam is juz around da corner.. Kecewa weh ng result test arituh.. memang la passed tapi...............ish takmoh cakap r bab test metest nih..

Jadik sekarang kau mau wat apa cik yan gonjeng??

Memandangkan esok aku ada 1 klas je and itu pon petang jadik malam ni buleh la aku tido lambat sket dari biasa..hehe.. Ntah da bape malam ni susah sangat nak tido.. Kol 3 baru la boleh lelap tu pon setiap sejam mesti terbangun.. Padahnya pagi bangun lambat..Jawabnye suboh gajah laa..heee..

Disebabkan tak der benda len dah aku nak bukak, jadik aku p page TGV.. hehee.. sebabnye ari Sabtu ni plan nak nengok wayang ng Marina..

Plan nak tengok 2 wayang sekali..haha..gile betol...cuba la kalo ko p study kan lagi baguihh cik yan..

Citer yg pertama nak tengok..ALICE IN WONDERLAND


Cadangnya nak p ngan cik abg kesayangan time balik ari tuh.. Tapi rupe-rupenya tak kuar lagi laa.. So terpaksa la tengok ng Marina sebab aku balik JB lagik,, 5 minggu dari sekarang..So, cite tuh mesti la takder lagi unless p beli CD cetak rompak depan umah aku tuh..hehe


Dan citer yg kedua pulak nak tengok REMP-IT V3 : SAMSENG JALANAN



Yg nih aku tatau la motif sebenar nak tengok cite ni..Maybe pelengkap syarat nak cukup kan 2 je kot.. aku dah busan gak nengok citer version Mat-mat rempit nih..Tapi seb bek la Farid Kamil ader..hehe. Lagipon,, Better tengok cite ni dari tengok Niyang Rapik..

1 comment:

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment