FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Sunday, February 21, 2010

Selsema yang bukan selsema babi

Ha....
Ha...
Ha..
Ha...
.
.
.
.
.
.owh tak jadik plak nak bersin.
.
.
.
.
.
HACHOOOO!!!!!!!!
ish x senonoh...
over btol cik yan bersin nih..

Uhuuhuk..
Sangat tidak selesa sekarang..

I've got flu..

waaa..nape time kat umah aritu tanak selsema..
ni kes da seminggu tinggalkan bilik r nih..
pastu bersarang habuk bakteria kuman segala tuh..
Ee..benci..benci..benci..
mane aku nak cari ubat selsema ni..
Dah habis stok 3 taun yg lalu..huhu..

Doraemon..
menjelma la dikau..
bagi la aku ubat.
aku tak suka kalo dah selsema nie..
TAK SELESA!!!!

Doraemon!!!!!!
Power Rangers ke
Wonder Pets ke!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
erm tader jugak ke yg menjelma..
sampai ati ko doraemon..
aku tanak tengok ko lagi setiap ari Sabtu jam 7.30 malam..

:'(
:'(
:'(

Ini bukan swine flu okeh..
haram maklum..ngeh..


Haa lagi satu..
disebabkan kite kene berjaga-jaga ng H1N1 nie..
aku tunjukkan ko care2 terbaekkk punye tok prevent swine influenza ni dari
merebak masok dalam segenap lapisan kulit usus korg..


Watch this video..
Wonder Girls + H1N1


No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment