FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Monday, February 08, 2010

Fesyen Coklat

Owh di saat tgh PMS syoknye kalo dapat coklat..betol x?? Harap malum PMS adalah untok kaum wanita sahaja..Bagi kaum Adam yg sedang membaca,, sila rujuk dictionary or tanya kat mak2 anda sekalian..hehe.. hurm aku pon da lame x mkn coklat.. shedapnyer.. tapi aku sangat tak menggemari Cadbury sebab terlalu manis yg amat...leh sakit jantung aku..(cheh.porah..patotnye kene kencing manis..tader kaitan kot..huhu)..

Bagi cik2 abg yg nk ngorat aku,,sila jgn bagi Cadbury
(jgn cakap aku x warning awal2 k..haha)
perasan dah minah sowang nie..mcm muke market sgt je nk org ushar ko..okeh2 coklat yg aku shuker paling2 kuno pon aku suke van houten..sbb dia x manis cm Cadbury.. ramai yg kate tekak aku ni terima coklat mahal2 je..mane taknyer..nak telah Hershey Kisses, Daim, Toblerano, Beryl's,etc..etc..yg amatla mahal harganye sampai leh tempe goreng berpuloh-puloh guni..lagi kenyang kan..tapi mahal pon aku suke sbb dia pahit2 gitu.. aku alergi sket bnda2 manis nie..leh migrain dibuatnyer..

Owh..cop.cop..ni pehal nak cakap sal coklat nie?? Ko hingat ader ke orang nk bagi ko coklat sempena valentine nie???cheh sila jgn perasan k cik raihan oii..(tapi kalo ader yg nak bagi..
LUAS TAPAK TANGAN, STADIUM BUKIT JALIL AKU TADAHKAN..hehe)..

Cuba kowang imagine sket..niat di hati..”ish.beshnyer kalo dpt coklat”- PPUAN N COKLAT MMG X DPT DIPISAHKAN KOT- huhu.. pastu xyah beli kt kedai..jilat2 je kat baju..huh?? gile ape cik raihan ni.. ader jilat baju..



Sape leh teka baju kt atas nie dibuat dari kain ape??
Sape yg jawab kain make jawapan anda adalah totally
SALAH..
cuba try test tengok btol2..


COKLAT!!!

Yes 101 markah tok anda..hehe..
gile kn coklat dibuat baju.. tapi kalo la dapt..haishh..syoknyer..nak makan coklat je gigit baju..nak makan coklat je gigit baju..lame2 tinggal hape..
(sila jangan imagine hape2 kay..aku tak kate lebey2 k..otak tu putih2 kn sket..hehe)


Okeh kalo yg tadi coklat penoh satu baju..sampai leh wat sarang burung bertelur skali..kali nie wat kat atas kepala..ala2 tanduk lembu..lembu pon takot nk lawan tanduk kite kn..kalo td confirm dak2 kecik da bertempiak kt baju2 kite..yg nie atas sket..confirm diorg x leh capai nye..aku xleh imagine kalo coklat ni cair..ape sudah jadi..hujan coklat ke??


Yg nie plak..marketing strategies yg paling baik tok mereka2 yg tengah mengusahakan “sarkis”. So nak menarik perhatian kanak2 sekaligus memaksa mak ayah mereka bawak anak2 dtg,, leh pakai kan badut2 kt situ baju cmni..hehe.. confirm..pak rimau nak kejar pon segan silu...hehe

Pas bace entry nie..jgn plak ader yg p masak coklat masakan guna cara ‘double-boiler’ pastu curah coklat atas baju, seluar n segala macam pakaian korg plak..tak pasal2 kene marah ng mak sebab wat umah kowang jadi pusat penternakan semut2..hehe..tp kalo ader pon kowang lalu ke nak makan???lu pkir la sendiri..haha..


Sumber dari...kosmo...

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment