FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Wednesday, February 17, 2010

bile lagi nak makan nasik minyak.. ayat paling bosan abad ini

Asal cuti je mesti ade kenduri kawen..asal kenduri kawen je mesti time cuti..Eh..eh.. mengong ape cik yan ni.. memanglah orang wat kenduri kawen time cuti.. mane ader orang wat kenduri kawen time tgh sekolah tuh.. owh tader eh?? hehe.. kalo tader tape la.. nanti biaq cik yan yg wat.. save cost.. mesti ramai yg x dtg.. hahaha.. hampeh.. kemut kedekut taik idong masin masam singgoh.. huhu.. tader la gua acah mak enon je.. gile pe..kawen x jemput orang..

Cam biase la.. aku sampai umah Sabtu aritu pon aku dah tanya mak aku.. "Tak balik kampung ke??" lagi mau tanya..mesti la balik.. Mak aku cakap sepupu ayah aku kawen..eh2 bukan anak sedara ayah aku kawen.. eh kalo dah anak sedara ayah aku mesti la jd cousin aku kan?? kan?? kan?? hish..complicated tol.. ntahla aku pon jadi tatau bile da pertalian sampai dua ploh keturunan nie.. yg penting ader kaitan n pertalian darah la.. mesti la kan.. kalo xder pertalian watpe menyemak ak p kenduri kawen orang.. tatau malu je cik yan ni nnti.. hahaha.. tapi aku tak dapat la nak kenal pasti samada sepupu aku ke dua pupu aku ke kupu-kupu ke.. sebab tang masok family ayah aku ni memang serabut kepala aku.. dah ramai sgt.. even aku pon gaknye dah ader cucu sedara kalo ikotkan.. ayoyo.. cik yan da jadi nenek ka?? oh tidak....

Beza umo mak aku ng ayah aku 11 tahun tau.. sebab tu jurang family mak n family ayah aku berbeza sket.. even anak sedara ayah aku pon ader 1 umo ng mak aku.. siap satu klas lagi masa sekolah dulu.. haha.. tu la namenye cinta tak mengenal usia.. aiceh ceh..hehehe.. dan disebabkan itu jugaklah bile masok je family ayah aku dengan sdirinye aku kena bukak diari tok hafal2 name2 sedara belah bapak aku nie..

Mase kenduri kawen tu pe lagi.. mulalah.. "wah dah besar panjang anak ko nih.. dulu kecik je lagi" haih memang la.. dulu2 tu dah bape puluh tahun makcik..hehe.. aku ckap dalam hati je.. hehe.. "Ni bile lagi nak makan nasik minyak??" aiseh..part ni memang boring.. pesal ek?? makcik-makcik ni bila dah berkumpul mesti tanya soklan cmni.. bile nak makan nasik minyak la.. anak kita da naik anak awak bila lagi.. ishh buhsan sungguh.. cuba la sekali sekala tanya "anak awak ni bile nk jadi jutawan ke??" hahaha.. baru syok nak cerita..

Tapi ape lagi.. aku pon memekak kan telinga membutakan mata.. tapi taperla  aku ader excuse lagi sebab still blaja.. akak aku r kesian.. siap ader spekulasi lagi akak aku nak kawen bulan 3 nih.. huh gile ape.. selagi aku x abis blaja mane leh akak aku kawen..haha.. jahat nye adik..hehehe..=p



                                 muke boring huhu ^-^

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment