FOLLOWERS GIGIH

HARTA KARUN AHMAD ALBAB

Friday, January 01, 2010

Happy New Year

HAPPY NEW YEAR!!!!!!
WELCOME 2010

wahh.. tahun baru dtg lagi..
apa azam baru korang??
nak kahwin?? nak tunang?? nk bercerai??
ish3.. ader ke yg mintak azam nk bercerai?? gile pe dak sowg nie.. haha~~~
kalo yg nk kawen or nk bertunang tu..
CONGRATULATIONS..
aku pon ader dpt invitation dari member2 lame yg nk kawen tahun nie.. huhu..
moga berbahagia la hendaknye..

bile masuk tahun baru.. benda first org akan tanya..
apa azam baru ko??
hish... aku ader azam baru ke tahun ni??
 ye r azam tahun lepas pon x tertunai lagi.. camaner nie..

Azam tahun nie??
adalh rahsia..
 BIARLAH RAHSIA>.
bak kte kakak aku, SITI NURHALIZA..haha=)
 ye r.. xsemestinya dtg je tahun aru kite kne gtau 1 dunia azam kite kan..
 kali ni aku x pk secara mendalam sgt..
 setakat ni.. azam 2010 aku 1 je..
 NAK DAPAT DEAN LIST LAGI...
 N NAK DAPAT 3.5 ABOVE
sebab dlm bajet 2010..
first class degree xyah byr balik wet PT..
waaa...murah ati sungguh kerajaan aku nie..
yeah!! HIDOP 1 MALAYSIA.. hehehe...

No comments:

Post a Comment

Cicakman, kluangman, spiderman, superman
Dah bace jemputlah bagi comment